| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
anjavromans Die-Hard

|
|
| Naar boven |
|
 |
Mary Site Admin

|
Geplaatst: za 16 jan, 2010 Onderwerp: re: Boy George in Concert |
|
|
En met wie ga je heen,met je vriend?
Voor mij word het dan tot de laaste moment dat ik het weet.
Want ik heb nog andere prioriteiten die net weer effe belangrijker zijn.
Maar wel erg leuk dat George weer concerten geeft.
Alleen jammer weer........... in de UK,London.
Veel succes alvast
xoxox Mary _________________ Many people will step in and outside your live
But only true friends will leave footprints
in your heart.......
 |
|
| Naar boven |
|
 |
anjavromans Die-Hard

|
Geplaatst: zo 17 jan, 2010 Onderwerp: re: Boy George in Concert |
|
|
Nee hij wil niet meer mee... voorlopig niet.
Mijn neefje wil misschien mee maar ik kan nergens goedkope vluchten vinden en met de bus zouden we 1 concert kunnen doen van bv noodreizen want die komen pas vrijdag laat aan.
en ik ben eerlijk, hier net een flinke verbouwing achter de rug en we willen in mei ook nog op vakantie gaan en in aug. gaan we naar Punta cana (ligt onder Florida) en wil nog drie slaapkamers verbouwen dus ik wil wel gaan maar niet te duur.
maar eigenlijk wil ik wel gaan..hahaha _________________ Don't hurt yourself or you will hurt me.
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Mary Site Admin

|
Geplaatst: zo 17 jan, 2010 Onderwerp: Re: re: Boy George in Concert |
|
|
| anjavromans schreef: |
Nee hij wil niet meer mee... voorlopig niet.
Mijn neefje wil misschien mee maar ik kan nergens goedkope vluchten vinden en met de bus zouden we 1 concert kunnen doen van bv noodreizen want die komen pas vrijdag laat aan.
en ik ben eerlijk, hier net een flinke verbouwing achter de rug en we willen in mei ook nog op vakantie gaan en in aug. gaan we naar Punta cana (ligt onder Florida) en wil nog drie slaapkamers verbouwen dus ik wil wel gaan maar niet te duur.
maar eigenlijk wil ik wel gaan..hahaha |
Voor goedkope vluchten kan ik je alleen easy.yet.com aanraden
En het hangt af waneer je boekt en hoe laat je vliegt.
Zelf heb ik een klein budget en ik heb hier ook wat verbouwingen
En ik moet waarschijnlijk om een nieuwe Computer uit dit jaar.
Plus dat ik er alleen voor sta met de jongens,dus er hangt veel van af.
Dus succes alvast en ik hoop voor je,dat het gaat lukken.
Groetjes; Mary _________________ Many people will step in and outside your live
But only true friends will leave footprints
in your heart.......
 |
|
| Naar boven |
|
 |
anjavromans Die-Hard

|
Geplaatst: zo 17 jan, 2010 Onderwerp: re: Boy George in Concert |
|
|
Ja ik heb daar ook al gekeken maar je bent al snel 130 euro kwijt en dan komt het hotel erbij en ik moet dan ook eerst naar Amsterdam met de trein wat al snel retour veel geld kost.
en dan land je op stansted en is de trein daar ook iets van 30 pond als het niet meer is.. dus dan komt alles bij elkaar, hotel en vliegen en trein al snel op 300 euro en dan nog het concertkaartje of metrokaart en daar eten en drinken..
dus ik reken op snel 400 euro.. en dat vind ik even veel geld.
als er een goedkope vlucht was zou ik het wel doen, ik wil wel in een normaal hotel zitten dus wel een gewone douche of bad op de slaapkamer en wel in london..
dus ik denk dat ik het moet laten schieten..vooral omdat richard geen zin heeft en we dus eigenlijk in mei nog zouden gaan maar dat zou dus nu niet meer kunnen.
Net mijn slaapkamer verbouwd, oude plafond eruit, muur eruit nieuwe PIP behang (waaa sloeg achterover van de prijs) stucadoor alle muren laten doen en nieuwe plafond erin en geisoleerd.. nieuwe vloerbedekking.. en voor je het weet ben je 1000 euro kwijt.
Nu wil ik de andere slaapkamers zo ook nog laten doen en net kwam ik erachter dat mijn katten toch in de tuin poepen..heb het vorig jaar helemaal met grint laten leggen maar dit schiet niet op..dus wil het eigenlijk toch gaan betegelen wat ik zelf weer niet kan en vorig jaar een prijsopgave laten doen en dan ben je snel 2000 euro kwijt..
tja.. en het moet ook allemaal van 1 salaris..nix te klagen want we gaan al naar de dom.republiek maar ik zal er ook andere dingen voor moeten laten.
Ik hoop gewoon dat hij zo snel mogelijk naar Nederland of omgeving komt.
Ik zou er wel dingen voor laten om te gaan want leuke dingen doen met je geld is leuker dan je huis verbouwen.. maar ja.. als BG vaker gaat optreden wordt er hier dus nix meer verbouwd..hahaha
Dus ik wil wel..maar verstandig is het niet..hahaha _________________ Don't hurt yourself or you will hurt me.
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|