forum index

forum indexHomeFAQFAQ   ZoekenZoeken   AlbumFoto Album GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer 
 ForumForumProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tickets voor de Night of the Proms?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> General Chit Chat - Diversen berichtjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mary
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: za 12 jun, 2010    Onderwerp: Tickets voor de Night of the Proms? Reageer met quote

Exclamation Ik wil aan ieder die ticket heeft besteld vragen of zij deze inmiddels al heeft ontvangen
Want ik had een e-mail gestuurd naar de Ticket Service,ze hadden de betaling wel ontvangen.
Maar ze zeiden dat ze nog geen tickets konden versturen omdat de Orginisator nog geen ticket papier had verstuurd
En dat dit nog wel een hele poos ging duren. Confused
Dus mijn vraag aan jullie is wie van jullie al wel tickets heeft ontvangen?

P.s: ik kan nu wel weer een mail sturen,maar als dit nu blijkt te kloppen dan zal ik t moeten afwachten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
trix18365
Member
Member

BerichtGeplaatst: za 12 jun, 2010    Onderwerp: re: Tickets voor de Night of the Proms? Reageer met quote

Hallo Mary, Wij hebben enkel voorlopig een bewijs van betaling ontvangen met de mededeling dat de tickets zullen volgen zodra ze beschibaar zijn. Dit kan nog wel even duren. Sad Maar wees niet ongerust, Shocked je zal de tickets heus wel op tijd ontvangen. Surprised The organisatie van "the night of the proms" levert al jaren na elkaar keurig werk. Dus het zal dit jaar ook wel weer zo zijn. xxx Trix Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Mary
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010    Onderwerp: re: Tickets voor de Night of the Proms? Reageer met quote

icon_boy Hallo allemaal

Ik kreeg dit antwoord,dus ofte wel het komt wel goed

Je kan de status opvolgen via hun site; u klikt op 'status ticket' na aanmelding. Als de status 'klaar voor verzending' aangeeft, ontvangt je uiterlijk twee weken later de kaarten.
De vorige jaren werden de kaarten verstuurd in de maand augustus of de maand september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
trix18365
Member
Member

BerichtGeplaatst: wo 23 jun, 2010    Onderwerp: re: Tickets voor de Night of the Proms? Reageer met quote

Komt wel in orde Mary xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Mary
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010    Onderwerp: re: Tickets voor de Night of the Proms? Reageer met quote

Sad
Ik heb de Ticket service nog maar eens gebeld.
De medewerker zei dat ze zelf ook nog niets binnen hadden
Maar zodra ze het binnen hebben word het opgestuurd
Het word pas september............. duurt nu toch wel lang Question
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> General Chit Chat - Diversen berichtjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: